RETOURPROCEDURE

Geachte klant,

Wij willen u graag meedelen dat wij vanaf heden alle klachten en retours kunnen online aangevraagd moeten worden op www.studio10.be (Retour B2B).

Aan de hand van een online aanvraag-retourformulier kan u retours per merk, artikelcode, maat, aantal en reden van de respectievelijke klacht melden. U zal toestemming ontvangen om deze klachten retour te sturen binnen de 14 dagen, vergezeld door een retournummer en authorisatie.

LET OP: Klachten die niet online gemeld worden, zullen niet behandeld worden. Alsook mondelinge overeenkomsten worden NIET aanvaard.

Indien het artikel vervangen kan worden door ons of de leverancier zullen wij deze naar u toesturen buiten de algemene leveringstermijn. Gelieve deze te aanvaarden aangezien dit ‘dienst na verkoop’ betreft.

Het spreekt voor zich dat de beschadigingen veroorzaakt of toegebracht na levering, door de winkelier of zijn klant, niet onder onze verantwoordelijkheid vallen. Bevuilde en beschadigde artikelen bij de levering dienen aangemeld te worden binnen de 30 dagen na factuurdatum. Wij willen u graag alert maken dat pasvormproblemen niet later dan 30 dagen na factuurdatum dienen aangekondigd te worden.

Wij willen u vriendelijk verzoeken alle beveiliging van de kledij te halen en uw eigen winkeletiket niet over het label van de fabrikant te hangen. Zo blijven de referenties en barcodes intact.

Artikels die niet voldoen aan onze voorwaarden zullen worden teruggestuurd. Weigert u deze stuks, dan zullen ze gedurende 3 maanden ter uwer beschikking staan bij Studio 10 zonder dat er een creditnota volgt.

Tot slot: de retours worden aanvaard vόόr het zomerseizoen tot 15 juni en vόόr het winterseizoen tot 15 december.

Hopend op een vlotte samenwerking.

Customer Service Studio 10.


PROCÉDURE DE RETOUR

Cher client,

A partir de ce jour, vous pouvez transmettre vos plaintes et retours en ligne sur www.studio10.be (B2B).

Sur base d’un document de retour que vous trouverez sur notre site, vous pouvez rapporter vos retours via les codes articles, taille, quantité et description de la plainte en question.

Ensuite, vous recevrez la permission de nous renvoyer le retour endéans les 14 jours, accompagné d’une copie du bon de retour.

ATTENTION : les plaintes qui n’ont pas été annoncé en ligne, ne seront pas traitées. Des accords oraux ne seront pas acceptés.

Si l’article peut être remplacé par nous ou par le fournisseur, nous vous l’enverrons en dehors du delai de livraison normal. Veuillez l’accepter car il s’agit du “service après vente”.

Bien évidemment, les défauts causés après la livraison, par le commerçant ou son client, ne tombe plus sous notre responsabilité. Des articles abîmés ou salis

àla livraison doivent être declarés endéans les 30 jours date facture, ainsi que des articles avec un problème avec la coupe.

Nous vous demandons d’enlever la protection des vêtements et de ne pas coller votre autocollant sur l’étiquette du fabricant. Aini les codes bar et les références restent intacts. Les articles qui ne remplissent pas nos conditions, seront renvoyés. Si vous refusez ces pièces, ils seront à votre disposition pendant 3 mois à Studio 10 sans note de credit qui suit.

Pour terminer, les retours pour la saison d’été seront acceptés jusqu’au 15 juin et pour la saison d’hiver jusqu’au 15 décembre.

Nous espérons une bonne coopération!

Cordialement,

Customer Service Studio 10